Arbetslista

Vi har en lista anslagen på nätet under fliken “Om Nols Båtklubb” i menyn.

Där hittar du en fil vi kallar ARBETSLISTA. Listan uppdateras med jämna mellanrum och dess huvudsakliga syfte är att komma ihåg åtgärder som behöver göras i klubben, städdagen brukar vara det tillfälle då de flesta punkterna åtgärdas.

Självklart är det också ett utmärkt verktyg för medlemmar som känner att de vill göra en ideell insats i klubben under andra tidpunkter på året.

Har du förslag på åtgärder kan du meddela dessa till Mats Andersson på mejladress:mats.o.andersson(a)volvocars.com men byt ut a mot @ (åtgärd för att undvika spam).