Nyheter via mejl

Vi har haft strul med hemsidan vilket fått till följd att nyheter via mejl inte har fungerat – detta är en viktig del i möjligheten att snabbt och effektivt nå medlemmar av alla slag.

Nu är detta fixat och vi har lagt in samtliga kända adresser (de som var inlagda försvann) vilket innebär att du som har angett en mejladress till klubben får ett mejl från FeedBurner där du ombedes att bekräfta via en medföljande länk – det är inget spam med andra ord.

Du kanske har missat några av våra senast upplagda nyheter – gå in på hemsidan www.nolsbatklubb.se och kolla

Trevlig båtsommar!