Frihavnsordning 2019 – dags att teckna sig

Vi är medlemmar i Frihavnordningen även 2019, förra året var det 18 medlemmar som utnyttjade erbjudandet. Man kan ligga upp till 3 dygn med reducerad hamnavgift (max 1/3 av ordinarie pris). Formellt ska kvitto på betald avgift i hemmahamn (Nols Båtklubb) visas så ta med årets faktura för säkerhets skull.

Ska du till DK i år så ska du inte missa denna möjlighet

Du hittar all info på den nya hemsidan som öppnar mars/april http://www.frihavne.dk, det är delvis nya regler som gäller för 2019, detaljer framgår på hemsidan.

Den svenska kronan är snart värdelös 🙂 så det lönar sig än mer att utnyttja Frihavnsforordningen om du tänker segla på Danmark, främst Limfjorden men även Öresund och en del hamnar längs Hallandskusten ingår

För att nyttja detta betalar du 100 kr till Bg 277-0550 (Nols Båtklubb) och uppger “namn + frihavn” så skickar vi dekal så snart de är tillgängliga. Dekalen fästs synligt på båten