Takläckage på 2:ans båthus

Taket på båthus 2 har brister och läcker i några fack. Vi beslutade på årsmötet att skapa en reparationsfond för att hjälpa till med finansieringen. Den tar dock tid att bygga upp och på senaste styrelsemötet bestämdes följande enligt protokoll:

“Takrenovering av 2:ans båthus får anstå tills dess att klubben har möjlighet att finansiera denna. Varje  båtskjul-innehavare får fram tills dess åtgärda det mest akuta.”

Det är viktigt att läckage tätas så inte trästommen skadas, vi förutsätter att läckor identifieras och att de kollektivt av fackinnehavarna provisoriskt tätas i väntan på en mer omfattande åtgärd