Tack för igår!

Trots hot om “helregn” så var vädret makter med oss igår under arbetsdagen i båtklubben. Vi fick under 2½ timma gjort väldigt mycket, prioriteringen låg på elinstallationer och borttagning av gräs och buskar, men även kranen fick en översyn. Klubbhuset fick en uppfräschning vilket var behövligt. Kvar är byte av lamparmaturer som kräver tillgång till en lift, det kommer att göras under den närmaste tiden.

Stort tack till de ca 17 medlemmar som förgyllde kvällen :), som för övrigt avslutades med lite socialt snack i samband med korv och dricka.