Påminnelse arbetsdag nu på torsdag 18.00

Torsdag 30 maj kl. 18.00 har vi vår årliga arbetsdag och du som har möjlighet att komma är hjärtligt välkommen, det finns mycket som ska hinnas med på några timmar och vår hamnkommitté är arbetsledare – vi avslutar med lite gemensam förtäring.

Ta gärna med dig redskap för att gräva i backen och rensa ogräs (korp, hacka, skyffel, spade, trimmer t.ex.). Verktyg behövs också, t.ex. skruvdragare, stålborste.

Har du möjlighet att komma lite tidigare så är det naturligtvis inget som hindrar.

Gå gärna in på hemsidan www.nolsbatklubb.se och se på “Arbetslistan” (under fliken Om Nols Båtklubb) så ser du vad som behöver göras.

Välkommen!