Medlemsvärvning

Nu står en ny säsong inför dörren och vi vill påminna om att vi behöver din hjälp med att rekrytera nya medlemmar till klubben.

Förra året lyckades vi bra med att ersätta de som av olika skäl avsade sig sitt medlemskap, men det kommer att vara en ständig utmaning att försöka bli fler i klubben som delar våra kostnader. Vi kommer att ha plats för ytterligare ett tiotal båtar utan problem.

Prata med dina kompisar, båtgrannar etc. så vi inte tappar tempo på detta område – tack på förhand för din insats.