Medlemsantalet ökar

Vi har under de senaste åren varit lite oroliga för tillväxten med nya medlemmar i klubben, nu känns den oron inte lika överhängande längre. Tidigare har vi i stort lyckats ersätta de som utgått med en liten nedgång, nu har det vänt till en uppgång i medlemsantalet.

Vi har i år en budget att ta in 10 nya medlemmar och vi har fram till idag tagit in 11, dessutom har vi medlemsansökan från ytterligare 9 personer som avvaktar att gå in som medlem av olika skäl – det innebär att om dessa betalar in sin avgift för att bli medlem så har vi i plats för endast en ny medlem, därefter upprättar vi åter en kölista. Vi har maximerat antalet medlemmar till 165.

Det är dock först till kvarn som gäller så har du en kompis som redan anmält sitt intresse, eller som du tror kan vara intresserad, finns det anledning att se om sitt hus i tid. Några av våra medlemmar har varit särskilt duktiga på att rekrytera medlemmar, vilket vi uppskattar.

För att ansöka om medlemskap går man in på hemsidan www.nolsbatklubb.se och fyller i ett formulär under rubriken “Kontakt” – trycker på “Skicka” och det är klart.