Händelserikt 2020

God fortsättning och hoppas ni haft en fin helg.

2020 innebär utmaningar för klubben, vi planerar att rensa hamnbotten till sitt ursprungliga djup 2,5 m, det krävs inte tillstånd att rensa men det är alltid ovisst vart vi kan köra massorna och vad det innebär ekonomiskt. Den andra stora utmaningen blir renoveringen av kranen, som det ser ut nu så kommer det att ske i höst med start i början av november, det kommer i sin tur innebära att möjligheten för båtlyft stängs preliminärt 1 november.

Bl.a. dessa frågor diskuterar vi på årsmötet den 26 mars, så boka redan nu in detta i din almanacka