Grinden – kod

Medlemmar ska använda sin tagg vid in- och utpassage, för externa fordon som behöver tillfällig passage för att hämta båt eller vagn t.ex. har vi en knappsats med kod. Denna har varit ur funktion ett tag men fungerar nu åter efter att den är utbytt. Självklart uppstår det tillfällen då även medlemmar behöver koden – då kan du ringa Ronny

Om din grindtagg slutar fungera, vilket händer, skriv ett mail till Ronny (adress på hemsidan) så får du en ny. Tappar du bort den kostar det dock 100 kr att få en ny.