Frihavnsordningen

Vi kommer även i år att vara medlemmar i Frihavnsordningen, vi har beställt 15 dekaler så det är först till kvarn som gäller. Betala 100 kr till Bg 277-0550 (Nols Båtklubb) och ange “FH+namn” som betalningsmeddelande så skickar jag dekalen när vi får dem.

Vet du inte vad det innebär så gå gärna in på deras hemsida www.frihavne.dk och kolla, under rubriken “Frihavne” hittar du alla anslutna hamnar. I stort sett går det ut på att du ligger nästan gratis i alla anslutna hamnar mot att medlemmar i anslutna hamnar ligger gratis i Nol 🙂