Bryggarbete lördag 29 september 10.00

Vi behöver åtgärda de allvarligaste bristerna (tvärgående brädor) på den gamla delen av bryggan och behöver därför hjälp av några medlemmar lördagen den 29 september kl. 10.00. Har du möjlighet så anmäl ditt intresse till Mats Andersson via mejl: mats.o.andersson@volvocars.com eller per tel 0708-20 30 16.

Obs har du tillgång till en kap på stativ så meddela Mats det – det räcker ju med att en medlem har en sådan tillgänglig. Övriga tar med sig skruvdragare i mån av tillgång