Båthuskön

Vi har en lång kö av medlemmar som önskar förvara sin båt i ett båthus eller byta till annat fack, ca hälften av våra aktiva medlemmar står i den kön och gjort så ganska lång tid.

Villkoren är att om du säger nej till ett erbjudande har du fortfarande kvar din plats i kön. Problemet är att när det är flera fack som bjuds ut samtidigt så blir det väldigt mycket administration, vi vill inte riskera att missa någon, d.v.s. bara för att man sa nej till ett fack kan vi inte utgå från att det innebär ett nej till nästa likvärdigt fack kort därefter.

Därför en vädjan, står du i kön vill vi att du är beredd på en tilldelning och svarar relativt omgående om du är intresserad eller inte. Ett fackbyte är inte klart förrän ev. lämnat fack också är reglerat och vi kan ta oss an nästa fack som bjuds ut i kön. Alternativet är att vi ser över reglerna för båthuskön.

Tack för din medverkan!