Årsmötet senarelagt till hösten

För att inte medverka till att sprida Coronaviruset har styrelsen beslutat att flytta årsmötet till hösten.
Adressen är den samma, Församlingshemmet i Nödinge på G:a Kilandavägen 17 (parkera gärna vid kyrkan)
Bifogar fil som visar verksamhetsberättelse för 2019, ekonomiskt utfall 2019 Samt budget 2020 Bilagor
Övrig info:
Renoveringen av kranen kommer att starta den 1 november, vilket innebär att kranlyft efter detta datum inte är möjligt
Årensningen som var planerad till denna vinter har senarelagts ett år p.g.a. sent tillståndsgivande från Länsstyrelsen och då kostnaden behöver utredas ytterligare
Hälsningar
Styrelsen i Nols Båtklubb