Arbetsdag 27 maj

Påminner om att vi har årets första arbetsdag torsdag 27 maj, vi börjar 17.00 för de som kan, andra kommer när de får möjlighet.

Vi ska huvudsakligen slå gräs och rensa ogräs, men även plocka övrigt skräp inom området. Vidare ska vi gräva ner en slang mellan verkstad och traktorgarage så vi slipper släpa högtryckskabeln vid höstens upptagningar. Vi har en hel del hålor som ska fyllas i. Sist men inte minst behöver vi städa klubbhuset ordentligt.

Vi har tyvärr blivit av med två trimmers vid inbrott så har du en trimmer hemma så ta med den, dessutom är det bra om du tar med lite övriga redskap, en hel del finns men det är bra att ha om det kniper.

Sedan kranrenoveringen har vi ett antal pallar som om du behöver gärna får ta med dig hem, de ligger vid maststället (utomhus).

Vi avslutar kvällen med lite korv och bröd samt dricka

Välkomna!