Säkerhetsarbetet

Vi ser nu en öppning i attityden från kommunen beträffande vår ambition att försvåra för obehöriga att vistas inom vårt klubbområde. Ett första led är att vi behöver få in de polisrapporter som är gjorda och ännu inte överlämnade till Bert Andersson. Har du haft inbrott, stöld eller skadegörelse POLISANMÄL ALLTID, även om det var ett tag sedan det inträffade – samt kopia till Bert A.

Vi har haft ett konstruktivt möte med kommunledningen och har ytterligare ett planerat om en månad, så det är bråttom att få fram korrekt underlag.